Η Nissan συμπληρώνει την γκάμα του ακριβοθώρητου σε ό,τι αφορά την Ευρώπη νέου «Ζ Car», με την εθιμοτυπική έκδοση Nismo η οποία κατά τις προσφιλείς της συνήθειες ενισχύει ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του διθέσιου ιαπωνικού μοντέλου με βελτιώσεις στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο.
Επίκεντρο και στην περίπτωση της έκδοσης Nismo αποτελεί ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,0 λίτρων o οποίος όμως χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις στη χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, το σύστημα ανάφλεξης, εξαγωγής και υπερτροφοδότησης αυξάνει την ισχύ του σε 420 ίππους –έναντι των 405 της «απλής» έκδοσης- και 521 Nm ροπής, μέγεθος αυξημένο κατά 46 Nm εν συγκρίσει με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση.
Τα αναβαθμισμένα στοιχεία συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης για το σύστημα λίπανσης ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη όσο και συνεχής κίνηση σε πίστα.
Η βελτιωμένη εκδοχή του V6 κινητήρα συνδυάζεται στην περίπτωση της έκδοσης Nismo συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο επωφελείται το ίδιο από στοχευμένες αλλαγές που αποσκοπούν σε πιο γρήγορες αλλαγές, ιδίως σε συνδυασμό με το νέο πρόγραμμα οδήγησης Sport+ που έχει προστεθεί στις επιλογές και στοχεύει στην ανάδειξη των πιο επιθετικών χαρακτηριστικών της έκδοσης.
Παραδοσιακά η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερα δισκόφρενα και πιο ανθεκτικά τακάκια.
Αυτονόητα το παζλ συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών που είναι σχεδιασμένα για συνθήκες πίστας, ανάλογα του GT-R.
Ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο το οποίο υιοθετεί ράβδους ενίσχυσης μπροστά, πίσω και στο δάπεδο προς όφελος της στρεπτικής ακαμψίας που αυξάνεται κατά 2,5%.
Το παζλ συμπληρώνει η νέα ανάρτηση με πιο σφικτά ελατήρια και νέα αμορτισέρ το ίδιο προσανατολισμένα στην κίνηση σε πίστα.
Με δεδομένη την ευρεία ενίσχυση του πλαισίου, η έκδοση Nismo είναι κατά 47 κιλά βαρύτερη εν συγκρίσει με την «απλή» φτάνοντας τα...